وظایف:

         نظارت در تأمین ارتباط اداری شهرداری با موسسات و اشخاص اعم از حقوقی و حقیقی از لحاظ مکاتبات و مراجعات.

         بررسی امکانات رفاهی ، ورزشی ، بیمه و بازنشستگی کارکنان.


         نظارت در حفظ و نگهداری پرونده های پرسنلی و اسناد جاری و راکد اداری.


         نظارت در تأمین احتیاجات شهرداری از لحاظ وسایل و لوازم اداری و برآورد هزینه آنها با همکاری واحدها و در نظر گرفتن اعتبارات مصوب.


         بررسی مکاتبات و مراقبت در حسن انجام امور اداری و تهیه گزارشات لازم پیرامون مسایل مختلف شهرداری جهت مقامات مافوق.


         برگزاری جلسات شورای اداری و استخدامی شهرداری و تنظیم صورت جلسات مربوطه و ابلاغ مفاد آن به اشخاص حقیقی و حقوقی.


          نظارت بر اجرای دقیق آیین نامه ها و مقررات استخدامی ، قانون کار و تأمین اجتماعی و نظایر آن

          نظارت بر اجرای مقررات مربوط به بیمه و بازنشستگی و خدمات درمانی کارکنان.

           نظارت بر حفظ و نگهداری نامه ها ، اوراق اسناد و مدارک و پرونده ها مطابق مقررات و اصول بایگانی با اولویت مکانیزه کردن آنها .


            نظارت در تأمین ارتباط اداری شهرداری با موسسات و اشخاص اعم از حقوقی و حقیقی از لحاظ مکاتبات و مراجعات حسب دستور مافوق .


           برنامه ریزی و نظارت در زمینه طرحهای رفاهی برای کارکنان شهرداری .

           برنامه ریزی و نظارت در زمینه طرحهای رفاهی بیمه و درمانی مانند کلینیکهای ویژه و .

. .

          نظارت در تأمین احتیاجات شهرداری از لحاظ وسایل و لوازم اداری و برآورد هزینه آنها با همکاری واحدها و در نظر گرفتن اعتبارات مصوب .


           بررسی مکاتبات و مراقبت در حسن انجام امور اداری و برنامه ریزی و اجرای امور مربوط به دبیرخانه و مکاتبات و مراسلات.


           نظارت بر امور ارزشیابی کارکنان و رسیدگی به شکایات و اعتراضات آن .

           تهیه و تنظیم و نظارت بر طرحهای ارزشیابی سالیانه براساس دستورالعملها و آیین نامه ها .

           انجام سایر وظایف محوله طبق دستور مافوق .

 

 

 

وظایف:

         نظارت در تأمین ارتباط اداری شهرداری با موسسات و اشخاص اعم از حقوقی و حقیقی از لحاظ مکاتبات و مراجعات.

         بررسی امکانات رفاهی ، ورزشی ، بیمه و بازنشستگی کارکنان.


         نظارت در حفظ و نگهداری پرونده های پرسنلی و اسناد جاری و راکد اداری.


         نظارت در تأمین احتیاجات شهرداری از لحاظ وسایل و لوازم اداری و برآورد هزینه آنها با همکاری واحدها و در نظر گرفتن اعتبارات مصوب.


         بررسی مکاتبات و مراقبت در حسن انجام امور اداری و تهیه گزارشات لازم پیرامون مسایل مختلف شهرداری جهت مقامات مافوق.


         برگزاری جلسات شورای اداری و استخدامی شهرداری و تنظیم صورت جلسات مربوطه و ابلاغ مفاد آن به اشخاص حقیقی و حقوقی.


          نظارت بر اجرای دقیق آیین نامه ها و مقررات استخدامی ، قانون کار و تأمین اجتماعی و نظایر آن

          نظارت بر اجرای مقررات مربوط به بیمه و بازنشستگی و خدمات درمانی کارکنان.

           نظارت بر حفظ و نگهداری نامه ها ، اوراق اسناد و مدارک و پرونده ها مطابق مقررات و اصول بایگانی با اولویت مکانیزه کردن آنها .


            نظارت در تأمین ارتباط اداری شهرداری با موسسات و اشخاص اعم از حقوقی و حقیقی از لحاظ مکاتبات و مراجعات حسب دستور مافوق .


           برنامه ریزی و نظارت در زمینه طرحهای رفاهی برای کارکنان شهرداری .

           برنامه ریزی و نظارت در زمینه طرحهای رفاهی بیمه و درمانی مانند کلینیکهای ویژه و .

. .

          نظارت در تأمین احتیاجات شهرداری از لحاظ وسایل و لوازم اداری و برآورد هزینه آنها با همکاری واحدها و در نظر گرفتن اعتبارات مصوب .


           بررسی مکاتبات و مراقبت در حسن انجام امور اداری و برنامه ریزی و اجرای امور مربوط به دبیرخانه و مکاتبات و مراسلات.


           نظارت بر امور ارزشیابی کارکنان و رسیدگی به شکایات و اعتراضات آن .

           تهیه و تنظیم و نظارت بر طرحهای ارزشیابی سالیانه براساس دستورالعملها و آیین نامه ها .

           انجام سایر وظایف محوله طبق دستور مافوق .