
• حفظ و نگهداري كليه اسناد و اوراق و سوابق اداري مربوطه .
• كنترل و تصحيح نامه هاي صادره از نظر اشتباهات املائي و انشائي .
• تهيه پيش نويس هاي اداري و تهيه گزارشات و ارائه آمارهاي لازم به مقام مافوق.
• مذاكره و مشورت با مقامات مافوق در موضوعات مربوط به خطمش از نظر امور دفتر و دبيرخانه .
• بررسي كليه اخطاريه هاي واصله به شهرداري و صدور دستور ابلاغ آنها به واحدهاي مربوطه .
• نظارت مستمر در حسن اجراي امور دفتري و چگونگي ورود و خروج مكاتبات.
• ارجاع سوابق و پرونده هاي واصله طبق دستور مافوق به واحدهاي مربوطه و بايگاني .
• تهيه خلاصه پرونده و گزارشات مختلف بر حسب ارجاع مقام مافوق.
• تايپ انواع مكاتبات و نامه ها از روي نسخه هاي اصلي و پيش نويس خطي آنها و تطبيق پيش نويس ها با نامه هاي تايپ شده.
• ثبت و توزيع و تفكيك نامه هاي وارده به شهرداري و ارجاع به دواير ذيربط .
• پيگيري گزارشات مختلف بر حسب ارجاع مقام مافوق.
• بررسي و پيشنهاد روشهاي جديد و موثر جهت بايگاني و طبقه بندي اسناد .
• جمع آوري اطلاعات و آمار كاركنان شهرداري از لحاظ وضعيت پرسنلي كارگري – كارمندي.
• حفظ ونگهداري پرونده ها و سوابق استخدامي كاركنان شهرداري اعم از كارگر و كارمند و آماده نمودن و مهر كردن پرونده ها و سوابق ، ارسال آنها به مراجع ذيربط طبق دستور مافوق و پيگيري جهت عودت آن.
• اجرا و ابلاغ آراء مربوط به هيئتهاي بدوي و تجديد نظر و رسيدگي به تخلفات اداري و شوراي حل اختلاف و شوراي كارگاه با توجه به مقررات مربوطه .
• انجام ساير امور مشابه و دستوراتيكه از طرف مافوق درحدود وظايف ارجاع مي گردد.
|