• نظارت در تأمین ارتباط اداری شهرداری با موسسات و اشخاص اعم از حقوقی و حقیقی از لحاظ مکاتبات و مراجعات.
• بررسی امکانات رفاهی ، ورزشی ، بیمه و بازنشستگی کارکنان.
• نظارت در حفظ و نگهداری پرونده های پرسنلی و اسناد جاری و راکد اداری.
• نظارت در تأمین احتیاجات شهرداری از لحاظ وسایل و لوازم اداری و برآورد هزینه آنها با همکاری واحدها و در نظر گرفتن اعتبارات مصوب.
• بررسی مکاتبات و مراقبت در حسن انجام امور اداری و تهیه گزارشات لازم پیرامون مسایل مختلف شهرداری جهت مقامات مافوق.
• برگزاری جلسات شورای اداری و استخدامی شهرداری و تنظیم صورت جلسات مربوطه و ابلاغ مفاد آن به اشخاص حقیقی و حقوقی.
• نظارت بر اجرای دقیق آیین نامه ها و مقررات استخدامی ، قانون کار و تأمین اجتماعی و نظایر آن
• نظارت بر اجرای مقررات مربوط به بیمه و بازنشستگی و خدمات درمانی کارکنان.
• نظارت بر حفظ و نگهداری نامه ها ، اوراق اسناد و مدارک و پرونده ها مطابق مقررات و اصول بایگانی با اولویت مکانیزه کردن آنها .
• نظارت در تأمین ارتباط اداری شهرداری با موسسات و اشخاص اعم از حقوقی و حقیقی از لحاظ مکاتبات و مراجعات حسب دستور مافوق .
• برنامه ریزی و نظارت در زمینه طرحهای رفاهی برای کارکنان شهرداری .
• برنامه ریزی و نظارت در زمینه طرحهای رفاهی بیمه و درمانی مانند کلینیکهای ویژه و .
. .
• نظارت در تأمین احتیاجات شهرداری از لحاظ وسایل و لوازم اداری و برآورد هزینه آنها با همکاری واحدها و در نظر گرفتن اعتبارات مصوب .
• بررسی مکاتبات و مراقبت در حسن انجام امور اداری و برنامه ریزی و اجرای امور مربوط به دبیرخانه و مکاتبات و مراسلات.
• نظارت بر امور ارزشیابی کارکنان و رسیدگی به شکایات و اعتراضات آن .
• تهیه و تنظیم و نظارت بر طرحهای ارزشیابی سالیانه براساس دستورالعملها و آیین نامه ها .
• انجام سایر وظایف محوله طبق دستور مافوق .
|